ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک

  • کد خبر: ۲۲۳۹۷۹
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک
پرسپولیس جمعه شب در جام حذفی رخ در رخ تیم آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت. دیداری که از اهمیت بسیاری برای اوسمار و شاگردان برخوردار است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عصر جمعه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی و مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

آلومینیوم با حذف نساجی به این مرحله رسیده و پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران صعود راحتی داشته، اما مدافع عنوان قهرمانی مثل همیشه رسیدن به فینال و کسب جام در این مسابقات را هدف گرفته است.

پرسپولیس به موازات حضور در کورس قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی در این جام را نیز می‌خواهد. این تیم به صورت مشترک با رقیب دیرینه با هفت عنوان قهرمانی در این جام نیز پرافتخارترین به حساب می‌آید و حالا که استقلال از این مسابقات کنار رفته سرخ‌ها شانس این را دارند تا برای رسیدن به هشتمین جام خود رویاپردازی کنند.


 اما برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی پرسپولیس و اوسمار کار بسیار دشواری دارند. مربی برزیلی در نخستین مسابقه‌ای که به عنوان سرمربی سرخ‌ها را هدایت کرد در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد، اما بعد از آن مسابقه غیر از دربی در تمام دیدار‌ها با برد بیرون آمده است. پرسپولیس آمار جالبی مقابل آلومینیوم ندارد. این تیم چهار بار در اراک مقابل ایرالکو قرار گرفته که سه بار شکست خورده و تنها یک پیروزی به دست آورده است.

سرخ‌ها سابقه کنار رفتن به دست آلومینیوم در جام حذفی را هم دارند. دو سال قبل در مرحله یک چهارم نهایی پرسپولیس در تهران مقابل این حریف ۳ بر ۲ شکست خورد و از دور مسابقات کنارر فت تا هم درلیگ هم جام حذفی از این حریف خاطرات تلخی داشته باشد.

پرسپولیس در مجموع چهار بار مقابل این حریف برنده بوده و چهار بار هم شکست خورده تا دیدار عصر جمعه هم جنبه انتقامی برای بازی لیگ برتر داشته باشد هم در تعیین برتری نتایج کلی مهم باشد. مهمترین امیدواری اوسمار و تیمش در اختیار داشتن خرید‌های زمستانی نسبت به بازی دو ماه قبل در لیگ برتر است هر چند این تیم امید عالیشاه کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و بیرانوند که تازه از مصدومیت برگشته هم به این بازی نخواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->